Ref. fra generalforsamling den 22. juni er nu på nettet.
Referat fra bestyrelsesmødet den 15 juni er lagt på hjemmesiden
Elbil-lader rapport er nu på hjemmesiden
Dykkerrapport om bolværket er på hjemmesiden
Referat af bestyrelsesmødet den 17. maj er på hjemmesiden
Referat af bestyrelsesmødet den 17. marts er på hjemmesiden
Led Belysning med akustisk tænd/sluk funktion er installeret i alle opgange ultimo marts 2021
Refera fra bestyrelsesmødet den 9. februar 2021 er nu lagt på hjemmesiden
Referat fra bestyrelsesmødet den 7. december lagt på hjemmesiden
Bestyrelsen har på sit sidste møde den 22. september besluttet at lægge bestyrelsesreferaterne ud på hjemmesiden. De kan findes under Beboer/Dokumenter/Referater.
Adgangssystemet til ejendommen er nu opgraderet og taget i brug den 7. september uden større problemer
Video-overvågning af kælderområdet er i igangsat ultimo august. Overvågningen er tilmeldt politiet
Generalforsamlingen er afholdt den 30. juni 2020 i fælleslokalet kl 19
P-tilladelderne er nu, 28. maj, sendt ud til de enkelte P-pladslejere via e-mail. Der er 3 tilladelser (P-pladenumre) til hver P-plads. Man skal selv indtaste de bilnumre, de ønsker må holde på pladsen.
Vor nye vicevært, pr. 1. maj, hedder Thomas Lund og kan træffes på tlf.: 77 89 03 15 eller på mail THLU@deas.dk.
Vi har indgået en aftale med Qpark om overvågning af parkeringspladserne både på terræn og i P-kælderen.
Dert er en digital løsning, hvor den enkelte p-pladslejer selv bestemmer, hvilke biler der må holde på p-pladsen. Ordningen træder i kraft 1. juni, idet vi har 3. måneders opsigelse på den nuværende.
DEAS har indført et nyt telefonsystem fra den 5. februar
Det betyder at vor administartor Agnethe Beck har tlfnr.: +45 39 46 69 55 og vicevært Kaj Norre her tlfnr.: +45 77 89 03 15.
Der er nu, den 4. februar blødt vand i hanerne.
Inden BWT anlægget blev sat igang, var hårdhedsgraden målt til 17dh, nu er den sat til 10dh. Det betyder mindre kalkaflejringer i maskiner og på våde fliser. Anlægget forøger vores driftsomkostninger med ca. 75.000 kr om året.
Vinsmagning i fælleslokalet den 8. januar
Vi var 11 beboere, der smagte på de gode vine fra Loire. Fin aften med godt humør
Den 18. og 19. december er lågerne i vore postkasser udskiftet.
Cykeloprydning er afsluttet 29. november
Det har givet en del mere plads i P-kælderen
Fremvisning af nyt motionsrum og moderniseret festlokale for alle husets beboere onsdag den 20. november kl. 19.
Vi havde et fint fremmøde af beboere i alle aldre. Der var vand, cola og snacks samt vin og øl til alle. Søren Brix stod for arrangementet og havde selv medbragt special-øl, som blev uddelt med en forklaring og i meget små glas. Optælling af brugte glas dagen efter viser, at vi at vi har været mellem 40 og 50 til arrangementet. De sidste "mød dine naboer" forlod festlokalet omkring midnat
Lys i P-kælder er afsluttet ultimo november 2019
Vi har udskiftet 52 rør og sparer 32.000 kr. om året.
Det koster 61.000 kr. og dermed er investeringen hjemme på 2 år.
LED-rørerne holder 7 år, så over de 7 år har vi tjent 160.000 kr.
Barne og Klapvogne
Der er oprette et lukket område til Barne/klapvogne i P-kælderen ved Fælleslokalet. Nøgle til rummet kan fås hos viceværten. der er kun udleveret 3 nøgler, men der er stadig mange vogne i rummet
Blødtvandsanlægget
Der er nu skabt plads i kælderen ved siden af de pumper,der forøger vandtrykket i ejendommen. Det betyder at vi nu går i gang med at installere bløstvandsanlægget. Det vil tage ca 2 måneder før det er i drift.
Maling af opgangene er afsluttet
Maling af indgangspatier
Er påbegyndt, men nogle håndværkere har ødelagt resultatet, så vi begynder forfra primo november. .
Fælleslokalet
Fælleslokalet har fået nye møbler og væggene er malet i lys matchende farve. Indgangspartiet har fået en lidt mørkere farve.Vi arbejder nu på at få en ny og mere spændede udsmykning til fælleslokalet og belysning i indgangspartiet.
Fitness- og Motionsrum er nu taget i brug
Der har længe hersket ønsker om at få et område til fitness-aktiviteter i ejendommen. I forbindelse med fælleslokalets renovering fandt vi et lokale bag viceværtens kontor, der var velegnet til formålet. Rummet skal males og have blød gulvbelægning. Vi har fået doneret flere fitness-redskaber fra interesserede beboere og købt supplerende til en meget billig penge. Det ser ud til at vi kan holde omkostningerne for både fælleslokalet og Fitness-rummet indenfor den beløbsramme, der i sin tid blev sat for fællesrummet. Nemlig 100.000 kr.
Da rummet kræver rengøring og vedligeholdelse har bestyrelsen beslutte at opkræve et kontingent for adgang.
Kontingentet bliver 500 kr for et halvt år, startende 1. januar 2020.